דבר המנהלת לילך סער לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד

צוות חינוכי, תלמידים והורים יקרים,

אנו בפתחה של שנה חדשה, שנה של התחדשות, חדשנות ויוזמות שיצעידו אותנו קדימה.

שנת שותפות חינוכית המקדמת חינוך הנותן מענה חברתי-ערכי, רגשי ולימודי בעבור כלל התלמידים בבית ספרנו.

אני מאמינה ביחס אישי ודיאלוג, במסגרתו נאפשר מענה מותאם לכל תלמיד. למידה רלוונטית ומבוססת מיומנויות לחיים, וכן פיתוח מצוינות וחיזוק תפיסת המסוגלות העצמית של התלמידים והתלמידות, כל זאת במטרה לאפשר הצלחה מיטבית לתלמידים בחייהם הבוגרים.

בנוסף, אני רואה חשיבות רבה לשיתוף הורים בעשייה החינוכית שהינו צורך הכרחי, בלעדי שיתוף זה העשייה לעולם לא תהיה מושלמת – שותפות ואחריות של כל הצדדים הנוגעים לעולם החינוכי הסובב סביב הילד.

ייחודיות בית הספר תמשיך לעסוק בלמידה חווייתית רב תחומית, בשנה הקרובה תלמידי בית הספר יקחו חלק בוועדות שונות ובתוכניות העשרה והעצמה מגוונות.

 בנוסף, חלק ממרחבי הלמידה חודשו, חצר בית הספר עברה שדרוג, אנו צפויים לפתוח חדר מחשבים נוסף עם מחשבים חדשים, זאת בנוסף לצביעה, החלפת וילונות וציוד קצה ועוד.

בשנה זו נשאף להניע יוזמות בשיתוף עם קהילת הורים מתוך תפיסה כי מעורבות ויזמות של כל באי בית הספר תעמיק את תחושת השייכות ולכך תהיה תרומה להעלאת ההישגים בכל התחומים. להלן מטרות בית הספר:

1. למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנות וערכיםקידום וביסוס הוראה דיפרנציאלית – מענה ל- 4 רמות למידה שונות במקצועות הליבה.

2. חיזוק החוסן, תחושת השייכות ויחסי הקרבה והאכפתיות בקרב התלמידים והצוות החינוכי, וקידום שותפות חינוכית עם קהילת ההורים.

3. הטמעת ערכי אחריות, יזמות ומנהיגות בהלימה לתפיסה הבית ספרית.

צוות בית הספר האיכותי והמקצועי מחבק את תלמידיו ומובילם לחלום חלום ולהגשימו, להאמין ביכולות האישיות של כל תלמיד להתקדם ולהתפתח.

אני מבקשת להודות לכלל הצוות הבית ספרי על ההשקעה האנושית והמקצועית לקראת פתיחת שנת הלימודים. ולאחל לכל אחת ואחד מכם שנה של למידה מהנה ומאתגרת. שנה בה נמשיך לקדם נתינה וערבות הדדית. שנה בה נכיר את הסובבים אותנו בכל יום מחדש, נפעל להבין ולאמץ את חווית ה"יחד" שיש בה כוח לחזק אותנו כיחידים וכקבוצה.

אני רואה לנגד עיניי את בית הספר ממשיך את הצלחתו בדרכו החינוכית: פורץ גבולות, יוזם ופועל במעגלים שונים, מקדם תהליכים חברתיים, ערכיים ולימודיים ומטפח את רוח האדם ואת אזרחי העתיד!   המסע הוא ארוך, אך בטוחני כי יחד נקצור פירות ונוביל את בית הספר לפסגות נוספות!

"אחרי המעשים נמשכים הלבבות" (הרמב"ם)

אסיים בברכת שנה טובה ומוצלחת, מגוונת ומכבדת, מלאת עניין וחוויות של הצלחה והנאה. 

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ועניין.

שלכם,

לילך סער – מנהלת ביה"ס.

כניסה למערכת